Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12846
Назва: Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства
Інші назви: Udoskonalennia upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva
Автори: Сесь, Ольга Віталіївна
Ses, Olha
Ключові слова: підприємство
pidpryiemstvo
маркетингова діяльність
marketynhova diialnist
удосконалення управління
udoskonalennia upravlinnia
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Сесь О. В. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Ольга Віталіївна Сесь ; наук. керівник Гаркавий Валерій Васильович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту, публічного управління та адміністрування. – Дніпро, 2025. – 74 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12846
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних аспектів управління маркетинговою діяльністю підприємства та розробка пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства, що надає кейтерингові послуги. Для досягнення поставленої мети важливим є виконання наступних завдань: - розкрити теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю підприємства; - надати організаційно-економічна характеристика ФОП «САВЧУК»; - проаналізувати маркетингове середовище підприємства; - оцінити ефективності маркетингової діяльності ФОП «САВЧУК»; - запропонувати напрямки удосконалення управління маркетинговою діяльністю ФОП «САВЧУК». Об’єкт дослідження є маркетингова діяльність підприємства. Предмет дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю ФОП «САВЧУК». Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye uzahalnennia teoretychnykh aspektiv upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva ta rozrobka propozytsii shchodo udoskonalennia marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva, shcho nadaie keiterynhovi posluhy. Dlia dosiahnennia postavlenoi mety vazhlyvym ye vykonannia nastupnykh zavdan: - rozkryty teoretychni osnovy upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva; - nadaty orhanizatsiino-ekonomichna kharakterystyka FOP «SAVChUK»; - proanalizuvaty marketynhove seredovyshche pidpryiemstva; - otsinyty efektyvnosti marketynhovoi diialnosti FOP «SAVChUK»; - zaproponuvaty napriamky udoskonalennia upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu FOP «SAVChUK». Obiekt doslidzhennia ye marketynhova diialnist pidpryiemstva. Predmet doslidzhennia ye teoretyko-metodychni ta praktychni aspekty upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu FOP «SAVChUK».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12846
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, публічного управління та адміністрування. Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сесь О. В..pdf749,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.