Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12853
Title: Формування стратегічних і тактичних рішень в управлінні маркетинговою діяльністю фермерського господарства
Other Titles: Formuvannia stratehichnykh i taktychnykh rishen v upravlinni marketynhovoiu diialnistiu fermerskoho hospodarstva
Authors: Чорновол, Андрій Юрійович
Chornovol, Andrii
Keywords: фермерське господарство
fermerske hospodarstvo
формування стратегічних і тактичних рішень
formuvannia stratehichnykh i taktychnykh rishen
управління маркетинговою діяльністю
upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu
Issue Date: 2025
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Чорновол А. Ю. Формування стратегічних і тактичних рішень в управлінні маркетинговою діяльністю фермерського господарства : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Андрій Юрійович Чорновол ; наук. керівник Величко Олександр Петрович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту і права. – Дніпро, 2025. – 65 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12853
Abstract: Метою дослідження є розробка та обґрунтування стратегічних і тактичних рішень у маркетинговому управлінні фермерського господарства «РАДА» для підвищення його конкурентоспроможності та ефективності збутової діяльності. Основні завдання дослідження полягують у такому: - провести аналіз теоретичних підходів до стратегічного і тактичного маркетингового управління в аграрному секторі; - дослідити сучасний стан маркетингової діяльності фермерського господарства «РАДА»; - оцінити ефективність використання маркетингових інструментів у діяльності підприємства; - обґрунтувати стратегічні напрями розвитку маркетингової діяльності господарства; - розробити тактичні маркетингові заходи для оптимізації збуту продукції та розширення ринкових позицій підприємства. Об’єкт дослідження – процес маркетингової діяльності фермерського господарства «РАДА». Предмет дослідження - стратегічні та тактичні рішення в управлінні маркетинговою діяльністю фермерського господарства «РАДА». Metoiu doslidzhennia ye rozrobka ta obgruntuvannia stratehichnykh i taktych-nykh rishen u marketynhovomu upravlinni fermerskoho hospodarstva «RADA» dlia pidvyshchennia yoho konkurentospromozhnosti ta efektyvnosti zbutovoi diialnosti. Osnovni zavdannia doslidzhennia poliahuiut u takomu: - provesty analiz teoretychnykh pidkhodiv do stratehichnoho i taktychnoho marketynhovoho upravlinnia v ahrarnomu sektori; - doslidyty suchasnyi stan marketynhovoi diialnosti fermerskoho hospodarstva «RADA»; - otsinyty efektyvnist vykorystannia marketynhovykh instrumentiv u diialnosti pidpryiemstva; - obgruntuvaty stratehichni napriamy rozvytku marketynhovoi diialnosti hospodarstva; - rozrobyty taktychni marketynhovi zakhody dlia optymizatsii zbutu produktsii ta rozshyrennia rynkovykh pozytsii pidpryiemstva. Obiekt doslidzhennia – protses marketynhovoi diialnosti fermerskoho hospodarstva «RADA». Predmet doslidzhennia - stratehichni ta taktychni rishennia v upravlinni marketynhovoiu diialnistiu fermerskoho hospodarstva «RADA».
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12853
Appears in Collections:Кафедра менеджменту і права. Бакалаври

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чоронвол А. Ю..pdf688,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.