Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12853
Назва: Формування стратегічних і тактичних рішень в управлінні маркетинговою діяльністю фермерського господарства
Інші назви: Formuvannia stratehichnykh i taktychnykh rishen v upravlinni marketynhovoiu diialnistiu fermerskoho hospodarstva
Автори: Чорновол, Андрій Юрійович
Chornovol, Andrii
Ключові слова: фермерське господарство
fermerske hospodarstvo
формування стратегічних і тактичних рішень
formuvannia stratehichnykh i taktychnykh rishen
управління маркетинговою діяльністю
upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Чорновол А. Ю. Формування стратегічних і тактичних рішень в управлінні маркетинговою діяльністю фермерського господарства : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Андрій Юрійович Чорновол ; наук. керівник Величко Олександр Петрович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту і права. – Дніпро, 2025. – 65 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12853
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є розробка та обґрунтування стратегічних і тактичних рішень у маркетинговому управлінні фермерського господарства «РАДА» для підвищення його конкурентоспроможності та ефективності збутової діяльності. Основні завдання дослідження полягують у такому: - провести аналіз теоретичних підходів до стратегічного і тактичного маркетингового управління в аграрному секторі; - дослідити сучасний стан маркетингової діяльності фермерського господарства «РАДА»; - оцінити ефективність використання маркетингових інструментів у діяльності підприємства; - обґрунтувати стратегічні напрями розвитку маркетингової діяльності господарства; - розробити тактичні маркетингові заходи для оптимізації збуту продукції та розширення ринкових позицій підприємства. Об’єкт дослідження – процес маркетингової діяльності фермерського господарства «РАДА». Предмет дослідження - стратегічні та тактичні рішення в управлінні маркетинговою діяльністю фермерського господарства «РАДА». Metoiu doslidzhennia ye rozrobka ta obgruntuvannia stratehichnykh i taktych-nykh rishen u marketynhovomu upravlinni fermerskoho hospodarstva «RADA» dlia pidvyshchennia yoho konkurentospromozhnosti ta efektyvnosti zbutovoi diialnosti. Osnovni zavdannia doslidzhennia poliahuiut u takomu: - provesty analiz teoretychnykh pidkhodiv do stratehichnoho i taktychnoho marketynhovoho upravlinnia v ahrarnomu sektori; - doslidyty suchasnyi stan marketynhovoi diialnosti fermerskoho hospodarstva «RADA»; - otsinyty efektyvnist vykorystannia marketynhovykh instrumentiv u diialnosti pidpryiemstva; - obgruntuvaty stratehichni napriamy rozvytku marketynhovoi diialnosti hospodarstva; - rozrobyty taktychni marketynhovi zakhody dlia optymizatsii zbutu produktsii ta rozshyrennia rynkovykh pozytsii pidpryiemstva. Obiekt doslidzhennia – protses marketynhovoi diialnosti fermerskoho hospodarstva «RADA». Predmet doslidzhennia - stratehichni ta taktychni rishennia v upravlinni marketynhovoiu diialnistiu fermerskoho hospodarstva «RADA».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12853
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і права. Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чоронвол А. Ю..pdf688,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.