Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1545
Title: Using effective teaching methods in the classroom
Other Titles: Використання ефективних методів навчання у класі
Authors: Kramarenko, Tetiana
Крамаренко, Тетяна Володимирівна
Keywords: teacher
викладач
approach
підхід
needs
потреби
strategies
стратегії
Issue Date: 2019
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Kramarenko T. V. Using effective teaching methods in the classroom / T. V. Kramarenko // Підготовка фахівців на шляху до євроінтеграції: проблеми та перспективи : матеріали ХІІІ міжвуз. наук.-практ. конф. (18 квіт. 2019 р., м. Дніпро) / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2019. – С. 35. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1545
Abstract: The thesis describes the idea that every teacher has her or his own style of teaching. And as traditional teaching styles evolve with the advent of differentiated instruction, more and more teachers are adjusting their approach depending on their students’ learning needs. These teaching styles highlight the five main strategies teachers use in the classroom, as well as the benefits and potential pitfalls of each. У роботі йде мова проте, що кожен викладач має свій стиль викладання. і оскільки традиційні стилі викладання розвиваються з появою диференційованого навчання, все більше і більше викладачів коригують свій підхід залежно від потреб студентів у навчанні. Ці стилі навчання висвітлюють п'ять основних стратегій, які викладачі використовують у класі, а також переваги та потенційні пастки кожного з них.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1545
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kramarenko T тези 2019 ддаеу.pdf107,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.