Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1545
Назва: | Using effective teaching methods in the classroom |
Інші назви: | Використання ефективних методів навчання у класі |
Автори: | Kramarenko, Tetiana Крамаренко, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | teacher викладач approach підхід needs потреби strategies стратегії |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Бібліографічний опис: | Kramarenko T. V. Using effective teaching methods in the classroom / T. V. Kramarenko // Підготовка фахівців на шляху до євроінтеграції: проблеми та перспективи : матеріали ХІІІ міжвуз. наук.-практ. конф. (18 квіт. 2019 р., м. Дніпро) / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2019. – С. 35. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1545 |
Короткий огляд (реферат): | The thesis describes the idea that every teacher has her or his own style of teaching. And as traditional teaching styles evolve with the advent of differentiated instruction, more and more teachers are adjusting their approach depending on their students’ learning needs. These teaching styles highlight the five main strategies teachers use in the classroom, as well as the benefits and potential pitfalls of each. У роботі йде мова проте, що кожен викладач має свій стиль викладання. і оскільки традиційні стилі викладання розвиваються з появою диференційованого навчання, все більше і більше викладачів коригують свій підхід залежно від потреб студентів у навчанні. Ці стилі навчання висвітлюють п'ять основних стратегій, які викладачі використовують у класі, а також переваги та потенційні пастки кожного з них. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1545 |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kramarenko T тези 2019 ддаеу.pdf | 107,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.