Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/261
Title: Технологія розвитку критичного мислення студентів-маркетологів
Authors: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Keywords: критичне мислення
педагогічні умови
дослідницька компетентність
студенти-маркетологи
Issue Date: 2017
Publisher: Класичний приватний університет
Citation: Захарченко Ю. В. Технологія розвитку критичного мислення студентів-маркетологів / Ю. В. Захарченко // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи». – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2017. – С. 75–78. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/261
Description: Сприйняття маркетингової інформації на достатньо високому рівні критичного мислення є однією з педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу. Запропоновано алгоритм розвитку критичного мислення на занятті.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/261
ISSN: ISBN 978-966-916-388-2
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf113,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.