Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/261
Назва: Технологія розвитку критичного мислення студентів-маркетологів
Автори: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Ключові слова: критичне мислення
педагогічні умови
дослідницька компетентність
студенти-маркетологи
Дата публікації: 2017
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Захарченко Ю. В. Технологія розвитку критичного мислення студентів-маркетологів / Ю. В. Захарченко // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогіка та психологія: сучасний стан розвитку наукових досліджень та перспективи». – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2017. – С. 75–78. - URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/261
Опис: Сприйняття маркетингової інформації на достатньо високому рівні критичного мислення є однією з педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу. Запропоновано алгоритм розвитку критичного мислення на занятті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/261
ISSN: ISBN 978-966-916-388-2
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf113,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.