Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3062
Title: Маркетинговий механізм забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції
Other Titles: Marketynhovyy mekhanizm zabezpechennya konkurentospromozhnosti silʹsʹkohospodarsʹkoyi produktsiyi
Authors: Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatsʹka, Larysa
Keywords: конкуренція
сompetition
конкурентоспроможність
competitiveness
маркетинговий механізм
marketing mechanism
ринок
market
маркетингове середовище
marketing environment
Issue Date: 2013
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Citation: Курбацька Л. М. Маркетинговий механізм забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції [Електронний ресурс] / Л. М. Курбацька // Ефективна економіка. – 2013. - № 3. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3062
Abstract: Розглянуто проблеми маркетингового забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції шляхом використання інструментів маркетингу та діючої маркетингової концепції з метою посилення конкурентних позицій підприємства. Considered the problems of marketing support competitiveness of agricultural products by using marketing tools and existing marketing concepts to enhance the competitive position of the company.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3062
ISSN: ISSN 2307-2105
Appears in Collections:Ефективна економіка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf544,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.