Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3062
Назва: Маркетинговий механізм забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції
Інші назви: Marketynhovyy mekhanizm zabezpechennya konkurentospromozhnosti silʹsʹkohospodarsʹkoyi produktsiyi
Автори: Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatsʹka, Larysa
Ключові слова: конкуренція
сompetition
конкурентоспроможність
competitiveness
маркетинговий механізм
marketing mechanism
ринок
market
маркетингове середовище
marketing environment
Дата публікації: 2013
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Курбацька Л. М. Маркетинговий механізм забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції [Електронний ресурс] / Л. М. Курбацька // Ефективна економіка. – 2013. - № 3. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3062
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблеми маркетингового забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції шляхом використання інструментів маркетингу та діючої маркетингової концепції з метою посилення конкурентних позицій підприємства. Considered the problems of marketing support competitiveness of agricultural products by using marketing tools and existing marketing concepts to enhance the competitive position of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3062
ISSN: ISSN 2307-2105
Розташовується у зібраннях:Ефективна економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf544,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.