Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3071
Назва: | Plurilingual approach to teaching a second foreign language to students of non-linguistic specialties |
Інші назви: | Багатомовний (Плюрилігвальний) підхід до викладання другої іноземної мови для студентів нелінгвістичних спеціальностей |
Автори: | Romanenko, Oksana Романенко, Оксана Василівна Dzevytska, Larysa Дзевицька, Лариса Сергіївна Chyzhykova, Olha Чижикова, Ольга Вікторівна Zabolotska, Iryna Заболотська, Ірина Олександрівна Zotova-Sadylo, Olena Зотова-Садило, Олена Юріївна Bazarenko, Iryna Базаренко, Ірина Анатоліївна |
Ключові слова: | plurilingualism плюрилінгвізм second foreign language teaching викладання другої іноземної мови comparative approach порівняльний аналіз new teaching methods (innovative teaching techniques) нові методики викладання (інноваційні техніки викладання) |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Atlantis Press |
Бібліографічний опис: | Romanenko, O., Dzevytska, L., Chyzhykova, O., Zabolotska, I., Zotova-Sadylo, O., & Bazarenko I. (2020). Plurilingual approach to teaching a second foreign language to students of non-linguistic specialties // Proceedings of the III International Scientific Congress Society of Ambient Intelligence 2020 (ISC-SAI 2020), Series: Advances in Economics, Business and Management Research. – Atlantis Press, 2020. – Vol. 129. – Р. 73-84. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3071 |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with the problems of second foreign language teaching to non-linguistic-majoring students based on plurilingual approach. The concept of plurilingualism as well as the principles of second foreign language learning are revealed. Сomparative characteristics of English, French, German and Polish for their successful acquiring and use in professional activity (for special purposes) are given. New teaching methods for ensuring plurilingual abilities of future specialists in Economics, Law, and Landscape Gardening are worked out. Розглядається поняття плюрилінгвізму, а також проблема викладання другої іноземної мови для студентів нелінгвістичних спеціальностей на основі плюрилінгвального (багатомовного) підходу. Надається порівняльна характеристика англійської, французької, німецької та польської мов для їхнього успішного вивчення в процесі навчання. Запропоновано новітні методи розвитку плюрилінгвальних здібностей у студентів таких спеціальностей як: Економіка, Право та Садово-паркове господарство. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://www.atlantis-press.com/proceedings/isc-sai-20/125937216 http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3071 |
ISSN: | 2352-5428 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації в наукометричній базі Web of Science |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Zabolotska I.O. Article.pdf | 428,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.