Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3136
Назва: | ІІнтерактивні технології навчання англійської мови у немовних вишах |
Інші назви: | Interactive technologies for teaching english in non-linguistic higher educational establishments |
Автори: | Куцерей, Наталія Ігорівна Kutserei, Nataliia Ihorivna |
Ключові слова: | iнтерактивні технології interactive technologies немовний виш non-linguistic higher educational establishment мозковий штурм brainstorming круглий стіл round table method дискусія discussion рольова гра role-play method метод проектів project method |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Громадська організація «Соборність» Видавництво: СPM «ASF» (Канада, Монреаль) |
Бібліографічний опис: | Куцерей Н. І. Інтерактивні технології навчання англійської мови у немовних вишах / Н. І. Куцерей // Scientific Journal “VIRTUS” 2020. – № 44. – C. 106-109. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3136 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто інтерактивні технології навчання як ефективний метод підвищення продуктивності навчального процесу та визначено переваги застосування інтерактивних технологій на заняттях з англійської мови у немовних вишах. Автор аналізує теоретичні та практичні наробки вітчизняних та зарубіжних науковців; надає визначення поняттю «інтерактивні технології»; визначає метод круглого столу, мозковий штурм, рольові ігри, метод проектів як найефективніші технології, що допомагають створювати прийнятні умови для опанування навичок володіння мовою, підвищують мотивацію до навчання; ці методи забезпечують формування комунікативної компетенції студентів, готових активно інтегруватися в міжнародний освітній і виробничий простір. In the article interactive teaching technologies as an effective method of improving and intensifying educational process are described and the benefits of using interactive technologies at English language classes in non-linguistic higher educational establishments are stated. The author analyzes the theoretical and practical achievements of native and foreign scientists; defines the concept of "interactive technologies"; describes brainstorming, round table method, role-play method, project method as the most effective technologies which help to create appropriate conditions to master language skills, increase motivation to learn the language; these methods provide formation of communicative competence of students who become ready to actively integrate into the international educational and production environment. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3136 http://conference-ukraine.com.ua/ua/virtus/archivej/ |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Virtus 2020.pdf | 518,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.