Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4333
Title: Сутність та особливості аграрного маркетингу
Other Titles: Sutnist ta osoblyvosti ahrarnoho marketynhu
Authors: Юрченко, Наталія Іванівна
Yurchenko, Nataliia
Міленний Є.
Milennyi Ye.
Keywords: аграрний маркетинг
ahrarnyi marketynh
виробництво сільськогосподарської продукції
vyrobnytstvo silskohospodarskoi produktsii
доведення до споживача
dovedennia do spozhyvacha
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Юрченко Н. І. Сутність та особливості аграрного маркетингу / Н. І. Юрченко, Є. Міленний // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.) / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 40-43. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4333
Abstract: Аграрний маркетинг ґрунтується на поєднанні процесів виробництва сільськогосподарської продукції, її промислової переробки, зберігання, транспортування, доведення до кінцевого споживача. Ahrarnyi marketynh gruntuietsia na poiednanni protsesiv vyrobnytstva silskohospodarskoi produktsii, yii promyslovoi pererobky, zberihannia, transportuvannia, dovedennia do kintsevoho spozhyvacha.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4333
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Юрченко.pdf181,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.