Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4333
Назва: Сутність та особливості аграрного маркетингу
Інші назви: Sutnist ta osoblyvosti ahrarnoho marketynhu
Автори: Юрченко, Наталія Іванівна
Yurchenko, Nataliia
Міленний Є.
Milennyi Ye.
Ключові слова: аграрний маркетинг
ahrarnyi marketynh
виробництво сільськогосподарської продукції
vyrobnytstvo silskohospodarskoi produktsii
доведення до споживача
dovedennia do spozhyvacha
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Юрченко Н. І. Сутність та особливості аграрного маркетингу / Н. І. Юрченко, Є. Міленний // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.) / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 40-43. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4333
Короткий огляд (реферат): Аграрний маркетинг ґрунтується на поєднанні процесів виробництва сільськогосподарської продукції, її промислової переробки, зберігання, транспортування, доведення до кінцевого споживача. Ahrarnyi marketynh gruntuietsia na poiednanni protsesiv vyrobnytstva silskohospodarskoi produktsii, yii promyslovoi pererobky, zberihannia, transportuvannia, dovedennia do kintsevoho spozhyvacha.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4333
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Юрченко.pdf181,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.