Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6220
Title: | Технологічні методи підвищення довговічності шестеренних насосів в засобах механізованого прибирання гною |
Other Titles: | Tekhnolohichni metody pidvyshchennia dovhovichnosti shesterennykh nasosiv v zasobakh mekhanizovanoho prybyrannia hnoiu |
Authors: | Кривов’яз, Ростислав Русланович Kryvoviaz, Rostyslav Ruslanovych |
Keywords: | гідравлічний насос hidravlichnyi nasos видалення гною vydalennia hnoiu коефіцієнт подачі koefitsiient podachi радіальний зазор radialnyi zazor торцевий зазор tortsevyi zazor гідроабразивне зношення hidroabrazyvne znoshennia відновлення vidnovlennia зносостійкість znosostiikist |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Citation: | Кривов’яз Р. Р. Технологічні методи підвищення довговічності шестеренних насосів в засобах механізованого прибирання гною : магістер. дипломна робота : 208, Агроінженерія / Ростислав Русланович Кривов’яз ; наук. кер. П. Т. Мельянцов ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т. Інженерно-технологічний ф-т, Каф. надійності і ремонту машин. – Дніпро, 2022. – 78 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6220 |
Abstract: | Метою роботи є підвищення якості ремонту гідронасосів типу НШ-К дослідженням ремонтно-технологічних факторів при розробці технології їх ремонту для умов спеціалізованих ремонтних підприємств. Metoiu roboty ye pidvyshchennia yakosti remontu hidronasosiv typu NSh-K doslidzhenniam remontno-tekhnolohichnykh faktoriv pry rozrobtsi tekhnolohii yikh remontu dlia umov spetsializovanykh remontnykh pidpryiemstv. |
URI: | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6220 |
Appears in Collections: | Кафедра надійності і ремонту машин . Магістри |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кривовяз Р.Р..pdf | 2,57 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.