Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6688
Назва: | Implementation of innovative technologies for education of future economists at humanities lessons |
Інші назви: | Впровадження інноваційних технологій навчання майбутніх економістів на уроках гуманітарних наук |
Автори: | Kramarenko, Tetiana Крамаренко, Тетяна Володимирівна Rezunova, Olena Резунова, Олена Сергіївна |
Ключові слова: | innovative technologies інноваційні технології interactive technologies інтерактивні технології information and communication technologies інформаційні та комунікаційні технології електронна пошта multimedia мультимедіа role and business games рольові та ділові ігри chat чат internet forum інтернет-форум educational portals освітні портали professional readiness професійна готовність Humanities teachers вчителі гуманітарних наук |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Бібліографічний опис: | Kramarenko T. V. Implementation of innovative technologies for education of future economists at humanities lessons / T. V. Kramarenko, O. S. Rezunova // Scientific and methodological principles of accounting, financial, informational and language and communication support for sustainable development of agribusiness entities and rural territories : a collective monograph. / edited by H. Pavlova and L. Vasilieva. – Dnipro : Printing house «Standard», 2022. – P. 204-253. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6688 |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with innovative technologies, the advantages of their use by teachers at higher educational instititions. The basic signs of innovative technologies have been shown: the construction of training based on the student’s interaction with the learning environment; the change in the interaction of the teacher and students: the activity of the teacher helps to activate students, and the task of the teacher is to create conditions for their initiative; the role of a teacher as a consultant, organizer, source of information; the absence of the dominance of any participant in training over others. У статті йдеться про інноваційні технології, переваги їх використання викладачі вищих навчальних закладів. Основні ознаки інноваційних технологій було показано: побудова навчання на основі взаємодії учня з середовище навчання; зміна взаємодії вчителя та учнів: діяльність вчителя сприяє активізації учнів, а завдання вчителя — у тому створювати умови для їх ініціативи; роль вчителя як консультанта, організатора, джерело інформації; відсутність домінування будь-якого учасника тренінгу над іншими. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6688 |
Розташовується у зібраннях: | Монографії, розділи монографій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Монографія ДДАЕУ англ 2022 пдф-204-253.pdf | 1,24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.