Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7417
Title: | Особливості професійної підготовки при використанні дистанційних технологій навчання |
Other Titles: | Features of professional training when using distance learning technologies |
Authors: | Кагадій, Тетяна Станіславівна Kahadii, Tetiana Сушко, Лариса Федорівна Sushko, Larysa Коломієць, Олександр Михайлович Kolomiiets, Oleksandr Білова, Юлія Олексіївна Bilova, Yuliia |
Keywords: | професійна підготовка vocational training дистанційне навчання distance learning диференціальні рівняння differential equations механіка mechanics |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара |
Citation: | Особливості професійної підготовки при використанні дистанційних технологій навчання / Т. С. Кагадій , Л. Ф. Сушко, О. М. Коломієць, Ю. О. Білова // Соціально-гуманітарні дослідження та інноваційна освітня діяльність : матеріали ІІ Міжнар. наук. конф. (Дніпро, 26-27 черв. 2020 р.) / Дніпровський нац. ун-т ім. Олеся Гончара. – Дніпро, 2020. – С. 337-339. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7417 |
Abstract: | Дистанційне навчання висуває нові вимоги до матеріалу дисципліни, що має донести викладач до студента. Існує велика кількість факторів, що необхідно врахувати, щоб якість освітніх послуг не погіршилась через нашу відсутність в аудиторіях. Одним з критеріїв мінімізації об’ємів публікацій, окрім робочої програми, може слугувати необхідність професійної направленості теорії та прикладів для будь-якої дисципліни. Це непросте завдання. Але якщо його виконати, тоді вже з перших курсів студент буде розуміти необхідність фундаментальних дисциплін, бачити перспективу їх використання в своїй фаховій діяльності. Distance learning makes new demands on the material of the discipline, which must be communicated by the teacher to the student. There are a number of factors that need to be considered so that the quality of educational services does not deteriorate due to our absence in classrooms. One of the criteria for minimizing the volume of publications, in addition to the work program, may be the need for professional orientation of theory and examples for any discipline. This is a difficult task. But if you do it, then from the first year the student will understand the need for fundamental disciplines, to see the prospect of their use in their professional activities. |
URI: | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7417 |
Appears in Collections: | Тези конференцій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття.pdf | 249,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.