Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7417
Назва: | Особливості професійної підготовки при використанні дистанційних технологій навчання |
Інші назви: | Features of professional training when using distance learning technologies |
Автори: | Кагадій, Тетяна Станіславівна Kahadii, Tetiana Сушко, Лариса Федорівна Sushko, Larysa Коломієць, Олександр Михайлович Kolomiiets, Oleksandr Білова, Юлія Олексіївна Bilova, Yuliia |
Ключові слова: | професійна підготовка vocational training дистанційне навчання distance learning диференціальні рівняння differential equations механіка mechanics |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара |
Бібліографічний опис: | Особливості професійної підготовки при використанні дистанційних технологій навчання / Т. С. Кагадій , Л. Ф. Сушко, О. М. Коломієць, Ю. О. Білова // Соціально-гуманітарні дослідження та інноваційна освітня діяльність : матеріали ІІ Міжнар. наук. конф. (Дніпро, 26-27 черв. 2020 р.) / Дніпровський нац. ун-т ім. Олеся Гончара. – Дніпро, 2020. – С. 337-339. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7417 |
Короткий огляд (реферат): | Дистанційне навчання висуває нові вимоги до матеріалу дисципліни, що має донести викладач до студента. Існує велика кількість факторів, що необхідно врахувати, щоб якість освітніх послуг не погіршилась через нашу відсутність в аудиторіях. Одним з критеріїв мінімізації об’ємів публікацій, окрім робочої програми, може слугувати необхідність професійної направленості теорії та прикладів для будь-якої дисципліни. Це непросте завдання. Але якщо його виконати, тоді вже з перших курсів студент буде розуміти необхідність фундаментальних дисциплін, бачити перспективу їх використання в своїй фаховій діяльності. Distance learning makes new demands on the material of the discipline, which must be communicated by the teacher to the student. There are a number of factors that need to be considered so that the quality of educational services does not deteriorate due to our absence in classrooms. One of the criteria for minimizing the volume of publications, in addition to the work program, may be the need for professional orientation of theory and examples for any discipline. This is a difficult task. But if you do it, then from the first year the student will understand the need for fundamental disciplines, to see the prospect of their use in their professional activities. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7417 |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття.pdf | 249,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.