Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7813
Назва: Entrepreneurship model for staff corporate education in a multinational corporation
Інші назви: Модель підприємництва для корпоративного навчання персоналу в багатонаціональній корпорації
Автори: Avdeeva, Tat’yana
Авдєєва, Тетяна
Hrabylnikova, Olena
Грабильникова, Олена
Prykhodko, Olga
Приходько, Ольга
Prykhodko, Igor
Приходько, Ігор Павлович
Ohdanskiy, Kyrylo
Оданський, Кирило
Ключові слова: Entrepreneurship Education
Навчання підприємництву
Corporate Training Centre
Корпоративний навчальний центр
Dual System of Professional Development
Подвійна система професійного розвитку
Transnational Corporations
Транснаціональні корпорації
Cultural Distance
Культурна дистанція
Global Business
Глобальний бізнес
Дата публікації: 2019
Видавництво: Allied Business Academy
Бібліографічний опис: Avdeeva T., Hrabylnikova O., Prykhodko O., Prykhodko I., Ohdanskiy K.(2019). Entrepreneurship model for staff corporate education in a multinational corporation. Journal of Entrepreneurship Education. Entrepreneurship: Investment and Innovation. 2019. Vol 22, Special Issue. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7813
Короткий огляд (реферат): The external and internal factors influencing the entrepreneurship education of the personnel in the TNCs of Poland were revealed. The national peculiarities of the economic behaviour of Polish personnel in companies, in particular, the intensive development of all competencies and rapid entrance to the international arena were revealed. A comparative analysis of entrepreneurship education of personnel in TNCs in Germany and Poland has been carried out according to three criteria: the system of training and regulatory support; the system of corporate education of TNCs, scientific and methodological support of this system. Виявлено зовнішні та внутрішні чинники впливу на підприємницьку освіту персоналу в ТНК Польщі. Виявлено національні особливості економічної поведінки польського персоналу в компаніях, зокрема, інтенсивний розвиток усіх компетенцій та швидкий вихід на міжнародну арену. Проведено порівняльний аналіз підприємницької освіти персоналу в ТНК Німеччини та Польщі за трьома критеріями: система навчання та нормативне забезпечення; система корпоративної освіти ТНК, науково-методичне забезпечення цієї системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.abacademies.org/special-issues/volume-22-special-issue-1-title-entrepreneurship-investment-and-innovation.html
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7813
ISSN: Print ISSN: 1098-8394; Online ISSN: 1528-2651
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації в наукометричній базі Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Entrepreneurship-model-staff-corporate-education-1528-2651-22-S1-341.pdf522,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.