Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7814
Title: Формування механізму маркетингу сільськогосподарських підприємств
Other Titles: Formuvannia mekhanizmu marketynhu silskohospodarskykh pidpryiemstv
Authors: Сокол, Поліна Миколаївна
Sokol, Polina Mykolaivna
Keywords: управлінські рішення
upravlinski rishennia
формування механізму маркетингу
formuvannia mekhanizmu marketynhu
сільськогосподарські підприємства
silskohospodarski pidpryiemstva
ефективність маркетингової товарної, цінової та комунікаційної політики
efektyvnist marketynhovoi tovarnoi, tsinovoi ta komunikatsiinoi polityky
Issue Date: 2016
Publisher: ДНУ ім. О. Гончара
Citation: Сокол П. М. Формування механізму маркетингу сільськогосподарських підприємств : дис… канд. екон. наук : [спец]. 08.00.04 – « Економіка та управління підприємствами (за видами діяльності) » / П. М. Сокол ; ДНУ ім. О. Гончара. – Дніпропетровськ : 2016. – 195 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7814.
Abstract: Метою дисертаційної роботи є особливості формування механізму маркетингу сільськогосподарських підприємств, який забезпечує підвищення ефективності маркетингової товарної, цінової та комунікаційної політики для прийняття ефективних управлінських рішень. Metoiu dysertatsiinoi roboty ye osoblyvosti formuvannia mekhanizmu marketynhu silskohospodarskykh pidpryiemstv, yakyi zabezpechuie pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoi tovarnoi, tsinovoi ta komunikatsiinoi polityky dlia pryiniattia efektyvnykh upravlinskykh rishen.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7814
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dis Сокол-157-177_merged.pdf535,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.