Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7814
Назва: Формування механізму маркетингу сільськогосподарських підприємств
Інші назви: Formuvannia mekhanizmu marketynhu silskohospodarskykh pidpryiemstv
Автори: Сокол, Поліна Миколаївна
Sokol, Polina Mykolaivna
Ключові слова: управлінські рішення
upravlinski rishennia
формування механізму маркетингу
formuvannia mekhanizmu marketynhu
сільськогосподарські підприємства
silskohospodarski pidpryiemstva
ефективність маркетингової товарної, цінової та комунікаційної політики
efektyvnist marketynhovoi tovarnoi, tsinovoi ta komunikatsiinoi polityky
Дата публікації: 2016
Видавництво: ДНУ ім. О. Гончара
Бібліографічний опис: Сокол П. М. Формування механізму маркетингу сільськогосподарських підприємств : дис… канд. екон. наук : [спец]. 08.00.04 – « Економіка та управління підприємствами (за видами діяльності) » / П. М. Сокол ; ДНУ ім. О. Гончара. – Дніпропетровськ : 2016. – 195 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7814.
Короткий огляд (реферат): Метою дисертаційної роботи є особливості формування механізму маркетингу сільськогосподарських підприємств, який забезпечує підвищення ефективності маркетингової товарної, цінової та комунікаційної політики для прийняття ефективних управлінських рішень. Metoiu dysertatsiinoi roboty ye osoblyvosti formuvannia mekhanizmu marketynhu silskohospodarskykh pidpryiemstv, yakyi zabezpechuie pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoi tovarnoi, tsinovoi ta komunikatsiinoi polityky dlia pryiniattia efektyvnykh upravlinskykh rishen.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7814
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis Сокол-157-177_merged.pdf535,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.