Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8417
Title: Формування академічної самоефективності майбутніх докторів філософії
Other Titles: Formation of academic self-efficacy of future Doctors of Philosophy
Authors: Резунова, Олена Сергіївна
Rezunova, Olena
Keywords: самоефективність
self-efficacy
академічна самоефективність
academic self-efficacy
доктор філософії
Ph.D students
щоденник успішності
diary of success
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Резунова О. С. Формування академічної самоефективності майбутніх докторів філософії / О. С.Резунова // Лінгводидактика та лінгвопрагматика : зб.наук. пр. / за загал. ред. . О. В. Назаренко ; ДДАЕУ. – Дніпро : ПП Вахмістров О. Є., 2023. – С. 132-138. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8417
Abstract: Статтю присвячено проблемі формування академічної самоефективності майбутніх докторів філософії. У дослідженні використовувались теоретичні методи: теоретико-методологічний аналіз та систематизація літературних наукових джерел, порівняння й узагальнення даних теоретичних та емпіричних досліджень. У статті авторкою робиться спроба розкрити сутність поняття “академічна само ефективність майбутніх докторів філософії”, під якою слід розуміти впевненість здобувача у власних академічних здібностях, що дозволяє йому самостійно, активно та продуктивно здійснювати академічну та наукову діяльність і досягати значущих навчальних результатів. Особливу увагу присвячено розгляду основних функцій академічної самоефективності, до яких належать: аксіологічна, прогностична, аналітична, саморегуляція та самоуправління. Авторкою визначено, що одним з найефективніших шляхів формування навчальної самоефективності майбутніх докторів філософії є ведення щоденника успішності, адже внесення регулярних записів дає можливість здобувачам здійснювати постійну рефлексію саморозвитку та самозмінення, формуючи високий рівень академічної самоефективності. The article is devoted to the problem of formation of academic self-efficacy of future doctors of philosophy. Theoretical methods were used in the research: theoretical-methodological analysis and systematization of literary scientific sources, comparison and generalization of theoretical and empirical research data. In the article, the author attempts to reveal the essence of the concept of "academic self-efficacy of future doctors of philosophy". Special attention is devoted to consideration of the main functions of academic self-efficacy, which include: axiological, prognostic, analytical, self-regulation and self-management. The author determined that one of the most effective ways of forming the educational self-efficacy of future doctors of philosophy is to keep a diary of success, because making regular entries gives students the opportunity to constantly reflect on self-development and self-change, forming a high level of academic self-efficacy
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8417
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РК 7.pdf1,03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.