Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8417
Назва: Формування академічної самоефективності майбутніх докторів філософії
Інші назви: Formation of academic self-efficacy of future Doctors of Philosophy
Автори: Резунова, Олена Сергіївна
Rezunova, Olena
Ключові слова: самоефективність
self-efficacy
академічна самоефективність
academic self-efficacy
доктор філософії
Ph.D students
щоденник успішності
diary of success
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Резунова О. С. Формування академічної самоефективності майбутніх докторів філософії / О. С.Резунова // Лінгводидактика та лінгвопрагматика : зб.наук. пр. / за загал. ред. . О. В. Назаренко ; ДДАЕУ. – Дніпро : ПП Вахмістров О. Є., 2023. – С. 132-138. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8417
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі формування академічної самоефективності майбутніх докторів філософії. У дослідженні використовувались теоретичні методи: теоретико-методологічний аналіз та систематизація літературних наукових джерел, порівняння й узагальнення даних теоретичних та емпіричних досліджень. У статті авторкою робиться спроба розкрити сутність поняття “академічна само ефективність майбутніх докторів філософії”, під якою слід розуміти впевненість здобувача у власних академічних здібностях, що дозволяє йому самостійно, активно та продуктивно здійснювати академічну та наукову діяльність і досягати значущих навчальних результатів. Особливу увагу присвячено розгляду основних функцій академічної самоефективності, до яких належать: аксіологічна, прогностична, аналітична, саморегуляція та самоуправління. Авторкою визначено, що одним з найефективніших шляхів формування навчальної самоефективності майбутніх докторів філософії є ведення щоденника успішності, адже внесення регулярних записів дає можливість здобувачам здійснювати постійну рефлексію саморозвитку та самозмінення, формуючи високий рівень академічної самоефективності. The article is devoted to the problem of formation of academic self-efficacy of future doctors of philosophy. Theoretical methods were used in the research: theoretical-methodological analysis and systematization of literary scientific sources, comparison and generalization of theoretical and empirical research data. In the article, the author attempts to reveal the essence of the concept of "academic self-efficacy of future doctors of philosophy". Special attention is devoted to consideration of the main functions of academic self-efficacy, which include: axiological, prognostic, analytical, self-regulation and self-management. The author determined that one of the most effective ways of forming the educational self-efficacy of future doctors of philosophy is to keep a diary of success, because making regular entries gives students the opportunity to constantly reflect on self-development and self-change, forming a high level of academic self-efficacy
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8417
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РК 7.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.