Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8451
Title: Сучасні тенденції викладання іноземних мов (англійської) в аграрних ЗВО
Other Titles: Current tendencies of teaching foreign languages (english) in agricultural universities
Authors: Чорнобай, Віра Георгіївна
Chornobai, Vira
Keywords: сучасні методи навчання іноземних мов
modern methods of teaching foreign languages
інтерактивне навчання
interactive learning
мультимедійні засоби навчання
multimedia learning tools
когнітивно-комунікативний метод навчання
cognitive-communicative teaching method
конструктивістський метод навчання іноземної мови
constructivist method of teaching a foreign language
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Чорнобай В. Г. Сучасні тенденції викладання іноземних мов (англійської) в аграрних ЗВО / В. Г. Чорнобай // Лінгводидактика та лінгвопрагматика : зб. наук. пр. / за загал. ред. О. В. Назаренко / ДДАЕУ. – Дніпро : ПП Вахмістров О. Є., 2023. – С. 139-148. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8451
Abstract: Процес навчання англійської мови в немовних закладах вищої освіти має певні особливості, пов’язані з різним початковим рівнем мовної підготовки студентів-першокурсників; за кількістю академічних годин, відведених на вивчення даної дисципліни 148; кількісний склад груп; низька мотивація до вивчення іноземної мови. Інтерактивні технології навчання стали невід’ємною частиною сучасного освітнього процесу. Інтерактивне навчання передбачає активну взаємодію та залучення всіх учасників навчального процесу. В інтерактивній формі навчання відбувається полілог: не лише взаємодія вчителя та учнів, а й активна розмова та співпраця між учнями. Учитель виконує координуючу або дорадчу роль. The process of teaching English in non-language institutions of higher education has certain features related to the different initial level of language training of first-year students; by the number of academic hours allocated to the 148 study of this discipline; quantitative composition of groups; low motivation to learn a foreign language. Interactive learning technologies have become an integral part of the modern educational process. Interactive learning involves active interaction and involvement of all participants in the learning process. In the interactive form of learning, polylogue takes place: not only interaction between the teacher and students, but also active conversation and cooperation between students. The teacher performs a coordinating or advisory role.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8451
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник статті філол 23 НАЗАРЕНКО.pdf1,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.