Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8451
Назва: Сучасні тенденції викладання іноземних мов (англійської) в аграрних ЗВО
Інші назви: Current tendencies of teaching foreign languages (english) in agricultural universities
Автори: Чорнобай, Віра Георгіївна
Chornobai, Vira
Ключові слова: сучасні методи навчання іноземних мов
modern methods of teaching foreign languages
інтерактивне навчання
interactive learning
мультимедійні засоби навчання
multimedia learning tools
когнітивно-комунікативний метод навчання
cognitive-communicative teaching method
конструктивістський метод навчання іноземної мови
constructivist method of teaching a foreign language
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Чорнобай В. Г. Сучасні тенденції викладання іноземних мов (англійської) в аграрних ЗВО / В. Г. Чорнобай // Лінгводидактика та лінгвопрагматика : зб. наук. пр. / за загал. ред. О. В. Назаренко / ДДАЕУ. – Дніпро : ПП Вахмістров О. Є., 2023. – С. 139-148. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8451
Короткий огляд (реферат): Процес навчання англійської мови в немовних закладах вищої освіти має певні особливості, пов’язані з різним початковим рівнем мовної підготовки студентів-першокурсників; за кількістю академічних годин, відведених на вивчення даної дисципліни 148; кількісний склад груп; низька мотивація до вивчення іноземної мови. Інтерактивні технології навчання стали невід’ємною частиною сучасного освітнього процесу. Інтерактивне навчання передбачає активну взаємодію та залучення всіх учасників навчального процесу. В інтерактивній формі навчання відбувається полілог: не лише взаємодія вчителя та учнів, а й активна розмова та співпраця між учнями. Учитель виконує координуючу або дорадчу роль. The process of teaching English in non-language institutions of higher education has certain features related to the different initial level of language training of first-year students; by the number of academic hours allocated to the 148 study of this discipline; quantitative composition of groups; low motivation to learn a foreign language. Interactive learning technologies have become an integral part of the modern educational process. Interactive learning involves active interaction and involvement of all participants in the learning process. In the interactive form of learning, polylogue takes place: not only interaction between the teacher and students, but also active conversation and cooperation between students. The teacher performs a coordinating or advisory role.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8451
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник статті філол 23 НАЗАРЕНКО.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.