Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8697
Title: Формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства
Other Titles: Formuvannia marketynhovoi stratehii silskohospodarskoho pidpryiemstva
Authors: Голуб, Алевтина Володимирівна
Holub, Alevtyna
Keywords: стратегічне управління
strategic management
маркетинг
marketing
маркетингова стратегія
marketing strategy
служба маркетингу
marketing service
маркетингова діяльність
marketing activities
збутова діяльність
sales activities
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Голуб А. В. Формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг /Алевтина Володимирівна Голуб ; наук. кер. Юлія Леонідівна Якубенко ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т. Факультет менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 97 с. – Режим доступу :https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8697
Abstract: Метою кваліфікаційної роботи є розгляд теоретичних основ та надання практичних рекомендацій формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства.Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozghliad teoretychnykh osnov ta nadannia praktychnykh rekomendatsii formuvannia marketynhovoi stratehii silskohospodarskoho pidpryiemstva.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8697
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Голуб А. В..pdf934,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.