Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8697
Назва: Формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства
Інші назви: Formuvannia marketynhovoi stratehii silskohospodarskoho pidpryiemstva
Автори: Голуб, Алевтина Володимирівна
Holub, Alevtyna
Ключові слова: стратегічне управління
strategic management
маркетинг
marketing
маркетингова стратегія
marketing strategy
служба маркетингу
marketing service
маркетингова діяльність
marketing activities
збутова діяльність
sales activities
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Голуб А. В. Формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг /Алевтина Володимирівна Голуб ; наук. кер. Юлія Леонідівна Якубенко ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т. Факультет менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 97 с. – Режим доступу :https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8697
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є розгляд теоретичних основ та надання практичних рекомендацій формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства.Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozghliad teoretychnykh osnov ta nadannia praktychnykh rekomendatsii formuvannia marketynhovoi stratehii silskohospodarskoho pidpryiemstva.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8697
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Голуб А. В..pdf934,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.