Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8699
Title: Формування механізму управління іміджем підприємства
Other Titles: Formuvannia mekhanizmu upravlinnia imidzhem pidpryiemstva
Authors: Дунайчук, Олеся Олегівна
Dunaichuk, Olesia
Keywords: імідж підприємства
enterprise image
механізм
mechanism
механізм управління іміджем підприємства
enterprise image management mechanism
формування механізму
mechanism formation
концепція іміджу
image concept
бренд
brand
репутація
reputation
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Дунайчук О. О. Формування механізму управління іміджем підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Олеся Олегівна Дунайчук ; наук. кер. Лариса Миколаївна Курбацька ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т. Факультет менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 87 с. – Режим доступу :https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8699
Abstract: Метою роботи є дослідження теоретико-методичних підходів до механізму управління іміджем підприємства на ринку покрівельних матеріалів та розробки заходів по формування позитивного іміджу підприємства.Metoiu roboty ye doslidzhennia teoretyko-metodychnykh pidkhodiv do mekhanizmu upravlinnia imidzhem pidpryiemstva na rynku pokrivelnykh materialiv ta rozrobky zakhodiv po formuvannia pozytyvnoho imidzhu pidpryiemstva.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8699
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дунайчук О. О..pdf1,47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.