Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8699
Назва: Формування механізму управління іміджем підприємства
Інші назви: Formuvannia mekhanizmu upravlinnia imidzhem pidpryiemstva
Автори: Дунайчук, Олеся Олегівна
Dunaichuk, Olesia
Ключові слова: імідж підприємства
enterprise image
механізм
mechanism
механізм управління іміджем підприємства
enterprise image management mechanism
формування механізму
mechanism formation
концепція іміджу
image concept
бренд
brand
репутація
reputation
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Дунайчук О. О. Формування механізму управління іміджем підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Олеся Олегівна Дунайчук ; наук. кер. Лариса Миколаївна Курбацька ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т. Факультет менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 87 с. – Режим доступу :https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8699
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є дослідження теоретико-методичних підходів до механізму управління іміджем підприємства на ринку покрівельних матеріалів та розробки заходів по формування позитивного іміджу підприємства.Metoiu roboty ye doslidzhennia teoretyko-metodychnykh pidkhodiv do mekhanizmu upravlinnia imidzhem pidpryiemstva na rynku pokrivelnykh materialiv ta rozrobky zakhodiv po formuvannia pozytyvnoho imidzhu pidpryiemstva.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8699
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дунайчук О. О..pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.