Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8702
Title: Формування стратегії стимулювання збуту продукції підприємства та шляхи його вдосконалення
Other Titles: Formuvannia stratehii stymuliuvannia zbutu produktsii pidpryiemstva ta shliakhy yoho vdoskonalennia
Authors: Подгорний, Валерій Олегович
Podhornyi, Valerii
Keywords: збут
sales
стратегія
strategy
збутова стратегія
marketing strategy
маркетингова стратегія
marketing strategy
стратегічна карта
strategic map
стимулювання збуту
sales promotion
ефективність
efficiency
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Подгорний В.О. Формування стратегії стимулювання збуту продукції підприємства та шляхи його вдосконалення : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Валерій Олегович Подгорний ; наук. кер. Інна Ананіївна Абрамович ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т. Факультет менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 83 с. – Режим доступу :https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8702
Abstract: Метою кваліфікаційної роботи є висвітлення методико-практичних підходів до формування стратегії збуту та розробка шляхів його вдосконалення з метою досягнення маркетингових цілей підприємства.Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye vysvitlennia metodyko-praktychnykh pidkhodiv do formuvannia stratehii zbutu ta rozrobka shliakhiv yoho vdoskonalennia z metoiu dosiahnennia marketynhovykh tsilei pidpryiemstva.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8702
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Подгорний В. О..pdf845,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.