Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8702
Назва: Формування стратегії стимулювання збуту продукції підприємства та шляхи його вдосконалення
Інші назви: Formuvannia stratehii stymuliuvannia zbutu produktsii pidpryiemstva ta shliakhy yoho vdoskonalennia
Автори: Подгорний, Валерій Олегович
Podhornyi, Valerii
Ключові слова: збут
sales
стратегія
strategy
збутова стратегія
marketing strategy
маркетингова стратегія
marketing strategy
стратегічна карта
strategic map
стимулювання збуту
sales promotion
ефективність
efficiency
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Подгорний В.О. Формування стратегії стимулювання збуту продукції підприємства та шляхи його вдосконалення : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Валерій Олегович Подгорний ; наук. кер. Інна Ананіївна Абрамович ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т. Факультет менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 83 с. – Режим доступу :https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8702
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є висвітлення методико-практичних підходів до формування стратегії збуту та розробка шляхів його вдосконалення з метою досягнення маркетингових цілей підприємства.Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye vysvitlennia metodyko-praktychnykh pidkhodiv do formuvannia stratehii zbutu ta rozrobka shliakhiv yoho vdoskonalennia z metoiu dosiahnennia marketynhovykh tsilei pidpryiemstva.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8702
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Подгорний В. О..pdf845,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.