Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8881
Title: Стратегічне управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства
Other Titles: Stratehichne upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu ahrarnoho pidpryiemstva
Authors: Беззей, Карина Сергіївна
Bezzei, Karyna
Keywords: аграрне підприємство
agricultural enterprise
маркетингова діяльність
marketing activity
маркетингова стратегія
marketing strategy
конкурентне маркетингове середовище
competitive marketing environment
діджиталізація агробізнесу
digitalization of agribusiness
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Беззей К. С. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Карина Сергіївна Беззей ; наук. керівник Ільченко Тетяна Вікторівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 98 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8881
Abstract: Об’єкт дослідження процеси організації та вдосконалення системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю товариства з обмеженою відповідальністю «Вівчар Приндніпров’я» Павлоградського району Дніпропетровської області. Предмет дослідження сукупність теоретично-методологічних та прикладних аспектів з приводу організації та вдосконалення стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства. Метою роботи є розробка теоретично-методологічних положень щодо удосконалення системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства та надання практичних рекомендацій по підвищенню ефективності його функціонування. Obiekt doslidzhennia protsesy orhanizatsii ta vdoskonalennia systemy stratehichnoho upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Vivchar Pryndniprovia» Pavlohradskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti. Predmet doslidzhennia sukupnist teoretychno-metodolohichnykh ta prykladnykh aspektiv z pryvodu orhanizatsii ta vdoskonalennia stratehichnoho upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva. Metoiu roboty ye rozrobka teoretychno-metodolohichnykh polozhen shchodo udoskonalennia systemy stratehichnoho upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu ahrarnoho pidpryiemstva ta nadannia praktychnykh rekomendatsii po pidvyshchenniu efektyvnosti yoho funktsionuvannia.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8881
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Беззей К.С..pdf1,45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.