Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8881
Назва: Стратегічне управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства
Інші назви: Stratehichne upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu ahrarnoho pidpryiemstva
Автори: Беззей, Карина Сергіївна
Bezzei, Karyna
Ключові слова: аграрне підприємство
agricultural enterprise
маркетингова діяльність
marketing activity
маркетингова стратегія
marketing strategy
конкурентне маркетингове середовище
competitive marketing environment
діджиталізація агробізнесу
digitalization of agribusiness
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Беззей К. С. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Карина Сергіївна Беззей ; наук. керівник Ільченко Тетяна Вікторівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 98 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8881
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження процеси організації та вдосконалення системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю товариства з обмеженою відповідальністю «Вівчар Приндніпров’я» Павлоградського району Дніпропетровської області. Предмет дослідження сукупність теоретично-методологічних та прикладних аспектів з приводу організації та вдосконалення стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства. Метою роботи є розробка теоретично-методологічних положень щодо удосконалення системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства та надання практичних рекомендацій по підвищенню ефективності його функціонування. Obiekt doslidzhennia protsesy orhanizatsii ta vdoskonalennia systemy stratehichnoho upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Vivchar Pryndniprovia» Pavlohradskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti. Predmet doslidzhennia sukupnist teoretychno-metodolohichnykh ta prykladnykh aspektiv z pryvodu orhanizatsii ta vdoskonalennia stratehichnoho upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva. Metoiu roboty ye rozrobka teoretychno-metodolohichnykh polozhen shchodo udoskonalennia systemy stratehichnoho upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu ahrarnoho pidpryiemstva ta nadannia praktychnykh rekomendatsii po pidvyshchenniu efektyvnosti yoho funktsionuvannia.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8881
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Беззей К.С..pdf1,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.