Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8887
Title: Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства
Other Titles: Marketynhovyi analiz konkurentospromozhnosti pidpryiemstva
Authors: Гріченко, Денис Вадимович
Hrichenko, Denys
Keywords: конкурентоспроможність
competitiveness
маркетинговий аналіз
marketing analysis
фермерське господарство
farming
конкурентні переваги
competitive advantages
фактори
factors
методи
methods
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Гріченко Д. В. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Денис Вадимович Гріченко ; наук. керівник Кадирус Ірина Григорівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 92 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8887
Abstract: Об’єктом дослідження є процеси, які пов’язані із маркетинговим аналізом конкурентоспроможності та розробкою заходів щодо її підвищення в селянському (фермерському) господарстві Аліна Дніпровського району Дніпропетровської області. Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти, наукові праці провідних вчених, методичні обґрунтування та алгоритми з маркетингового аналізу конкурентоспроможності підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є вивчення теоретично-методичних засад конкуренції, проведення маркетингового аналізу конкурентоспроможності аграрного підприємства та розробка заходів направлених на підвищення конкурентоспроможності. Obiektom doslidzhennia ye protsesy, yaki poviazani iz marketynhovym analizom konkurentospromozhnosti ta rozrobkoiu zakhodiv shchodo yii pidvyshchennia v selianskomu (fermerskomu) hospodarstvi Alina Dniprovskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni i praktychni aspekty, naukovi pratsi providnykh vchenykh, metodychni obgruntuvannia ta alhorytmy z marketynhovoho analizu konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye vyvchennia teoretychno-metodychnykh zasad konkurentsii, provedennia marketynhovoho analizu konkurentospromozhnosti ahrarnoho pidpryiemstva ta rozrobka zakhodiv napravlenykh na pidvyshchennia konkurentospromozhnosti.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8887
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гріченко Д.В..pdf1,57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.