Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8887
Назва: Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Marketynhovyi analiz konkurentospromozhnosti pidpryiemstva
Автори: Гріченко, Денис Вадимович
Hrichenko, Denys
Ключові слова: конкурентоспроможність
competitiveness
маркетинговий аналіз
marketing analysis
фермерське господарство
farming
конкурентні переваги
competitive advantages
фактори
factors
методи
methods
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Гріченко Д. В. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Денис Вадимович Гріченко ; наук. керівник Кадирус Ірина Григорівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 92 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8887
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процеси, які пов’язані із маркетинговим аналізом конкурентоспроможності та розробкою заходів щодо її підвищення в селянському (фермерському) господарстві Аліна Дніпровського району Дніпропетровської області. Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти, наукові праці провідних вчених, методичні обґрунтування та алгоритми з маркетингового аналізу конкурентоспроможності підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є вивчення теоретично-методичних засад конкуренції, проведення маркетингового аналізу конкурентоспроможності аграрного підприємства та розробка заходів направлених на підвищення конкурентоспроможності. Obiektom doslidzhennia ye protsesy, yaki poviazani iz marketynhovym analizom konkurentospromozhnosti ta rozrobkoiu zakhodiv shchodo yii pidvyshchennia v selianskomu (fermerskomu) hospodarstvi Alina Dniprovskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni i praktychni aspekty, naukovi pratsi providnykh vchenykh, metodychni obgruntuvannia ta alhorytmy z marketynhovoho analizu konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye vyvchennia teoretychno-metodychnykh zasad konkurentsii, provedennia marketynhovoho analizu konkurentospromozhnosti ahrarnoho pidpryiemstva ta rozrobka zakhodiv napravlenykh na pidvyshchennia konkurentospromozhnosti.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8887
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гріченко Д.В..pdf1,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.