Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8892
Title: Маркетингове забезпечення інноваційного потенціалу агропідприємства
Other Titles: Marketynhove zabezpechennia innovatsiinoho potentsialu ahropidpryiemstva
Authors: Краснощок, Олександр Олександрович
Krasnoshchok, Oleksandr
Keywords: інноваційний потенціал
innovation potential
стратегія розвитку
development strategy
технічний потенціал
technical potential
енергомісткість
energy intensity
energy intensity
innovative development
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Краснощок О. О. Маркетингове забезпечення інноваційного потенціалу агропідприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Олександр Олександрович Краснощок ; наук. керівник Якубенко Юлія Леонідівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 100 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8892
Abstract: Об’єктом дослідження є процес маркетингового забезпечення інноваційного потенціалу селянського (фермерського) господарства «НИВА». Предметом дослідження виступають управлінські відносини, теоретичні та методичні аспекти формування стратегії інноваційного розвитку агропідприємства. Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних, методичних і прикладних аспектів розробки стратегічних підходів до розвитку інноваційного потенціалу сільськогосподарського підприємства. Методи дослідження. У ході дослідження застосовувалися системний і програмно-цільний підходи, монографічний, графічний, економіко-статистичний та евристичні методи дослідження. Obiektom doslidzhennia ye protses marketynhovoho zabezpechennia innovatsiinoho potentsialu selianskoho (fermerskoho) hospodarstva «NYVA». Predmetom doslidzhennia vystupaiut upravlinski vidnosyny, teoretychni ta metodychni aspekty formuvannia stratehii innovatsiinoho rozvytku ahropidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozrobka teoretychnykh, metodychnykh i prykladnykh aspektiv rozrobky stratehichnykh pidkhodiv do rozvytku innovatsiinoho potentsialu silskohospodarskoho pidpryiemstva. Metody doslidzhennia. U khodi doslidzhennia zastosovuvalysia systemnyi i prohramno-tsilnyi pidkhody, monohrafichnyi, hrafichnyi, ekonomiko-statystychnyi ta evrystychni metody doslidzhennia.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8892
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Краснощок О.О..pdf960,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.