Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8892
Назва: Маркетингове забезпечення інноваційного потенціалу агропідприємства
Інші назви: Marketynhove zabezpechennia innovatsiinoho potentsialu ahropidpryiemstva
Автори: Краснощок, Олександр Олександрович
Krasnoshchok, Oleksandr
Ключові слова: інноваційний потенціал
innovation potential
стратегія розвитку
development strategy
технічний потенціал
technical potential
енергомісткість
energy intensity
energy intensity
innovative development
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Краснощок О. О. Маркетингове забезпечення інноваційного потенціалу агропідприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Олександр Олександрович Краснощок ; наук. керівник Якубенко Юлія Леонідівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 100 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8892
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес маркетингового забезпечення інноваційного потенціалу селянського (фермерського) господарства «НИВА». Предметом дослідження виступають управлінські відносини, теоретичні та методичні аспекти формування стратегії інноваційного розвитку агропідприємства. Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних, методичних і прикладних аспектів розробки стратегічних підходів до розвитку інноваційного потенціалу сільськогосподарського підприємства. Методи дослідження. У ході дослідження застосовувалися системний і програмно-цільний підходи, монографічний, графічний, економіко-статистичний та евристичні методи дослідження. Obiektom doslidzhennia ye protses marketynhovoho zabezpechennia innovatsiinoho potentsialu selianskoho (fermerskoho) hospodarstva «NYVA». Predmetom doslidzhennia vystupaiut upravlinski vidnosyny, teoretychni ta metodychni aspekty formuvannia stratehii innovatsiinoho rozvytku ahropidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozrobka teoretychnykh, metodychnykh i prykladnykh aspektiv rozrobky stratehichnykh pidkhodiv do rozvytku innovatsiinoho potentsialu silskohospodarskoho pidpryiemstva. Metody doslidzhennia. U khodi doslidzhennia zastosovuvalysia systemnyi i prohramno-tsilnyi pidkhody, monohrafichnyi, hrafichnyi, ekonomiko-statystychnyi ta evrystychni metody doslidzhennia.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8892
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Краснощок О.О..pdf960,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.