Перегляд зібрання за групою - Теми distribution channels

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 10 із 10
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Маркетинговий підхід при розподілі продукції органічного агровиробництваБезус, Роман Миколайович; Bezus, R.
2024Обґрунтування процесу переходу агропідприємств на органічне виробництво та заходи практичної реалізації концепції екологічного маркетингуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2020Організація збутової діяльності в торгівельному підприємствіКоробський, Олександр Віталійович; Korobskyi, Oleksandr
2016Політика розподілу споживчих товарівАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovich, I.
2017Розробка екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництвіБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, Mariya
2024Удосконалення маркетингової збутової політики підприємстваВовк, Вікторія Ігорівна; Vovk, Viktoriia
2024Удосконалення управління процесом розподілу продукції аграрного підприємстваТомашевський, Сергій Ігоревич; Tomashevskyi, Serhii
2018Формування збутової політики аграрного підприємстваБезугла, Людмила Сергіївна; Bezuhla, Liudmyla; Рибак, Інна Олександрівна; Rybak, Inna
2023Формування маркетингової системи збуту продукції аграрного підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Квасова, Людмила Сергіївна; Kvasova, Liudmila; Кравець, Ольга Василівна; Kravets, Olga
2022Формування маркетингової системи просування продукції аграрного підприємстваЛісняк, Руслан Віталійович; Lisniak, Ruslan