Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/177
Назва: Розробка екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві
Інші назви: Development of environmentally oriented marketing mix in agricultural production
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bagorka, Mariya
Ключові слова: комплекс маркетингу
marketing mix elements of the complex
аграрне виробництво
agricultural production
екологічно безпечна продукція
environmentally safe products
ціна
price
канали збуту
distribution channels
екологічні інтереси
environmental interests
маркетингові комунікації
marketing communications
екологізація аграрного виробництва
greening agricultural production
Дата публікації: 2017
Видавництво: ТОВ «Редакція міжнародного науково-виробничого журналу «Економіка АПК»
Бібліографічний опис: Багорка М. О. Розробка екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві / М. О. Багорка // Міжнародний науково-виробничий журнал «Економіка АПК». – 2017. – № 5. – С. 43–51.
Короткий огляд (реферат): Визначена оптимальна комбінація елементів комплексу маркетингу для аграрного виробництва з урахування екологічної складової. Здійснено систематизацію і координацію основних складових комплексу маркетингу, як основного інструментарію реалізації стратегії екологізації аграрного виробництва. The optimum combination of elements of the marketing mix for the agricultural production with environmental component. Systematize and coordinate the main components of the marketing mix as the main tool of implementing the strategy greening of agriculture.
Опис: Визначена оптимальна комбінація елементів комплексу маркетингу для аграрного виробництва з урахування екологічної складової. Здійснено систематизацію і координацію основних складових комплексу маркетингу, як основного інструментарію реалізації стратегії екологізації аграрного виробництва. За результатами дослідження обґрунтовано висновок про комбінацію елементів маркетинг-міксу залежно від зовнішніх і внутрішніх факторів середовища, виду продукції та мотивування споживачів. The optimum combination of elements of the marketing mix for the agricultural production with environmental component. Systematize and coordinate the main components of the marketing mix as the main tool of implementing the strategy greening of agriculture. The study proved the conclusion of a combination of elements of the marketing mix depending on external and internal environmental factors, type of product and motivate consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/177
ISSN: ISSN print 2221-1055
ISSN online 2413-2322
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf378,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.