Перегляд зібрання за групою - Теми promotion

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Комплекс маркетингу: сутність, поняття та складовіКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko Nataliy
2020Організація збутової діяльності в торгівельному підприємствіКоробський, Олександр Віталійович; Korobskyi, Oleksandr
2021Особливості маркетингових цифрових каналів просування аграрної продукціїІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2023Удосконалення елементів комплексу маркетингу аграрного підприємстваЛуценко, Анастасія Олександрівна; Lutsenko, Anastasiia
2021Удосконалення організації логістичного управління підприємствомЛєбедєв, Михайло Олегович; Liebediev, Mykhailo
2022Удосконалення системи стимулювання збуту продукції підприємства роздрібної торгівліМаслова, Валерія Юріївна; Maslova, Valeriia
2020Удосконалення управління логістичною діяльністю підприємстваЛагута, Ігор Сергійович; Lahuta, Ihor
2022Формування маркетингової комунікаційної політики підприємства та шляхи її вдосконаленняБережний, Олександр Вікторович; Berezhnyi, Oleksandr