Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10995
Назва: Впровадження заходів підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на аграрному підприємстві
Інші назви: Vprovadzhennia zakhodiv pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy na ahrarnomu pidpryiemstvi
Автори: Саркісян, Софія Левонівна
Sarkisian, Sofiia
Ключові слова: маркетингові комунікації
marketing communications
комунікаційна ефективність
communication effectiveness
соціальні мережі
social networks
контент-план
content plan
просування
promotion
таргетована реклама
targeted advertising
smm-просування
smm promotion
кроспостинг
cross-posting
візуал
visual
піар
pr
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Саркісян С. Л. Впровадження заходів підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на аграрному підприємстві : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Софія Левонівна Саркісян ; наук. керівник Кобернюк Сергій Олександрович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 85 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10995
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність агроорганізацій та підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на аграрному підприємстві. Предметом дослідження є маркетингова складова розвитку аграрного сектору економіки України, зокрема підвищення ефективності управління маркетингових комунікацій на цей процес. Obiekt doslidzhennia – marketynhova diialnist ahroorhanizatsii ta pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy na ahrarnomu pidpryiemstvi. Predmetom doslidzhennia ye marketynhova skladova rozvytku ahrarnoho sektoru ekonomiky Ukrainy, zokrema pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia marketynhovykh komunikatsii na tsei protses.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10995
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Саркісян С. Л..pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.