Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10133
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorIlchenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2024-09-12T02:33:08Z-
dc.date.available2024-09-12T02:33:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІльченко Т. В. Моделі та механізми формування системи управління конкурентоспроможністю підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Ільченко // Економіка та суспільство. – 2023. – № 58. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10133uk
dc.identifier.issnISSN (Online): 2524-0072-
dc.identifier.urihttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3271/3195-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10133-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальним питанням визначення ефективних моделей та механізмів формування сучасної системи управління конкурентоспроможністю підприємства. Визначено об’єкти управління конкурентоспроможністю підприємства. Проаналізовано та систематизовано рівні забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Досліджено та обгрунтовано основні моделі управління конкурентоспроможністю підприємства. Охарактеризовані механізми та інструменти ефективного управління конкурентоспроможністю підприємства. Окреслено резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства. Встановлено, що використання в управлінні конкурентоспроможністю інноваційних методів та інструментів, таких як: інноваційний маркетинг, цифрові технології, аналітика даних є запорукою здобуття стійкого іміджу підприємства на ринку. The article is devoted to the topical issues of defining effective models and mechanisms for the formation of a modern enterprise competitiveness management system. The objects of enterprise competitiveness management are defined. The levels of ensuring the competitiveness of the enterprise were analyzed and systematized. The main models of enterprise competitiveness management have been studied and substantiated. The mechanisms and tools of effective management of the competitiveness of the enterprise are characterized. Reserves for increasing the competitiveness of the enterprise are outlined. It has been established that the use of innovative methods and tools in competitiveness management, such as: innovative marketing, digital technologies, data analytics, is the key to obtaining a sustainable image of the enterprise on the market.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМукачівський державний університетuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectуправління конкурентоспроможністю підприємстваuk
dc.subjectmanagement of enterprise competitivenessuk
dc.subjectсистема стратегічного плануванняuk
dc.subjectstrategic planning systemuk
dc.subjectсистема управління якістюuk
dc.subjectquality management systemuk
dc.subjectінноваційний маркетингuk
dc.subjectinnovative marketinguk
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectdigitizationuk
dc.titleМоделі та механізми формування системи управління конкурентоспроможністю підприємстваuk
dc.title.alternativeModels and mechanisms of the formation of the competitiveness management system of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-12-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Стаття_Ільченко.pdf281,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.