Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10148
Назва: Формування системи маркетингових досліджень та інформаційного забезпечення аграрних підприємств
Інші назви: Formation of a system of marketing research and information supply of agricultural enterprises
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bagorka, Mariya
Юрченко, Наталія Іванівна
Yurchenko, Nataliya
Абрамович, Інна Ананіївна
Abramovych, Inna
Ключові слова: маркетингові дослідження
marketing research
маркетингова діяльність
marketing activity
аграрне підприємство
agricultural enterprise
маркетингова інформація
marketing information
обробка інформації
information processing
дослідження ринку
market research
Дата публікації: 2024
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Багорка, М., Юрченко, Н., & Абрамович, І. (2024). Формування системи маркетингових досліджень та інформаційного забезпечення аграрних підприємств. Економіка та суспільство, (60). – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10148
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито теоретичні особливості маркетингових досліджень, визначені основні складові дослідження ринку, встановлена об'єктивна необхідність і значення маркетингових досліджень та проаналізовано структурні елементи забезпечення конкурентних переваг аграрного підприємств. Робота авторів поглиблює розуміння змісту поняття дослідження ринку та інформаційного забезпечення, удосконалюється принципами та методами їх проведення. Розглянуто поняття та основні положення запровадження ефективного механізму маркетингових досліджень ринку, його структур обґрунтовано елементи, які аналізуються в процесі дослідження попиту на товар. Встановлено, що в даний час дослідження ринку та його структурних елементів є основою успішного агробізнесу. Надані рекомендації щодо формування та організації маркетингових досліджень для забезпечення стабільної та ефективної роботи аграрних підприємств. The article reveals the theoretical features of marketing research, defines the main components of market research, establishes the objective necessity and value of marketing research, and analyzes the structural elements of ensuring the competitive advantages of agricultural enterprises. The work deepens the understanding of the concept of market research and information provision, improves the principles and methods of their implementation. It has been established that market research can be interpreted as a systematic collection, accounting and analysis of data about marketing and marketing issues in order to improve the quality of decision-making and control procedures in the environment. It has been established that currently the market research of the market and its structural elements is the basis of successful agribusiness. The concept and main provisions of the introduction of an effective mechanism of marketing market research are considered, its structures are substantiated by the elements that are analyzed in the process of researching the demand for goods. It is established that research should be carried out on an ongoing basis, because it is important to follow market trends, understand the target market and increase sales. Constant monitoring of information flows, formation of an information system based on the principles of relevance of factors of entrepreneurial activity to promote maximum use of potential is extremely important for adaptation of agricultural enterprises to changes in the environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): URL:https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3562/3494
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10148
ISSN: ISSN (Online): 2524-0072
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3562-Текст статті-3479-1-10-20240315.pdf378,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.