Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBahorka, Mariia-
dc.contributor.authorПисаренко, В. В.-
dc.contributor.authorPysarenko, Volodymyr-
dc.contributor.authorЮрченко, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorYurchenko, Nataliy-
dc.date.accessioned2024-09-14T07:09:04Z-
dc.date.available2024-09-14T07:09:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБагорка М. О., Писаренко В. В., Юрченко Н І. Вдосконалення системи антикризового управління підприємств агробізнесу на основі маркетингових інструментів та антикризових маркетингових рішень. Держава і регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2024. № 1(131). С. 67-74. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10149uk
dc.identifier.issnISSN (print): 1814-1161 ISSN (online): 2707-0719-
dc.identifier.urihttp://www.econom.stateandregions.zp.ua/archive?id=165-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10149-
dc.description.abstractУ статті окреслено роль і сутність антикризового управління, відзначено необхідність комплексного характеру управління в умовах кризи. Визначено поняття антикризового управління та окреслено основне завдання маркетингової системи управління; узагальнено проблеми, які виникають у процесі тактичного превентивного антикризового управління; розкрито сутність етапів процесу антикризового управлін ня; запропоновані заходи маркетингового антикризового управління та обґрунтовано вибір інструмен тів. Результати, отримані в ході дослідження, разом вирішують важливу науково-практичну проблему формування маркетингової системи антикризового управління в умовах трансформаційної економіки. Ця система носить стратегічний характер і відображає суттєве вплив соціальних факторів, ризиків та умов невизначеності У ході дослідження виявлено сукупність обставин, що визначають негативні та позитивні наслідки кризи, а також передумови для її подолання, без яких важко об’єктивно визначити ймо вірні втрати та спрогнозувати потенційні варіанти розвитку підприємства. The article outlines the role and essence of anti-crisis management, notes the need for a complex nature of mana gement in crisis conditions. The concept of anti-crisis management is defined and the main task of the marketing management system is outlined; the problems that arise in the process of tactical preventive anti-crisis manage ment are summarized; the essence of the stages of the crisis management process is disclosed; marketing crisis management measures are proposed and the choice of tools is substantiated. The current crisis in agriculture has common features with general economic crises, but it is also different from them. A systemic crisis largely describes and characterizes the current situation. As a result of a system crisis, the main property of the system is destroyed – its integrity, that is, the elements of the system are heterogeneous, do not have common properties and behavior. Prevention and overcoming of crisis phenomena in agricultural enterprises is the main goal of anti-crisis management in the conditions of a market economy. The assessment of the values of the crisis state of various situations can be carried out using the method of management diagnostics. The results obtained during the research together solve an important scientific and practical problem – the formation of a marketing system of anti-crisis management in the conditions of a transformational economy. This system is of a strategic nature and reflects the significant impact of social factors, risks and conditions of uncertainty. During the study, a set of circumstances was identified that determine the negative and positive consequences of the crisis, as well as the prerequisites for overcoming it, without which it is difficult to objectively determine probable losses and forecast potential options for the development of a model enterprise. It was established that the rationale for choosing an anti-crisis strategy is: pre-crisis stage: prevention of a probable crisis; crisis stage: response to the crisis and implementation of the crisis management plan; post-crisis stage: the final stage, when the final measures of anti-crisis management are carried out, differentiation of the enterprise's business and its development involves taking into account interchangeable multidirectional external and internal factors and the stage of the enterprise's life cycle.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКласичний приватний університетuk
dc.subjectантикризове управлінняuk
dc.subjectanti-crisis managementuk
dc.subjectаграрні підприємстваuk
dc.subjectagricultural enterprisesuk
dc.subjectантикризовий маркетингuk
dc.subjectanti-crisis marketinguk
dc.subjectкризиuk
dc.subjectcrisesuk
dc.subjectмаркетингові заходиuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectфактори середовищаuk
dc.subjectenvironmental factorsuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.subjectmarketing toolsuk
dc.subjectмаркетингові рішенняuk
dc.subjectmarketing solutionsuk
dc.titleВдосконалення системи антикризового управління підприємств агробізнесу на основі маркетингових інструментів та антикризових маркетингових рішеньuk
dc.title.alternativeImproving the anti-crisis management system of agribusiness enterprises based on marketing tools and anti-crisis marketing solutionsuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doiDOI: https://doi.org/10.32782/1814-1161/2024-1-11-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.