Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10216
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вакулик, Вячеслав Володимирович | - |
dc.contributor.author | Vakulik, Vyacheslav | - |
dc.contributor.author | Vakulyk, V. V. | - |
dc.contributor.author | Vakulik, V. V. | - |
dc.contributor.author | Vakulyk, Viacheslav | - |
dc.contributor.author | Vakulyk, V. | - |
dc.contributor.author | Чабаненко, Д. | - |
dc.contributor.author | Chabanenko, D. | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-24T10:40:42Z | - |
dc.date.available | 2024-09-24T10:40:42Z | - |
dc.date.issued | 2023-06 | - |
dc.identifier.citation | Вакулик В. В. Історико-науковий метод викладання клінічних дисциплін, як засіб психопрофілактики кризи професійної самоідентифікації / В. В. Вакулик, Д. Чабаненко // Актуальні аспекти біології тварин, ветеринарної медицини та ветеринарно-санітарної експертизи : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. викладачів і здобувачів вищої освіти ( Дніпро, 7-8 черв. 2023 р. ) / Дніпровський ДАЕУ. – Дніпро, 2023. – С. 35-37. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10216. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.dsau.dp.ua/bitstream/123456789/7774/1/2023-%d0%9c%d0%b0%d1%82._VII%d0%86_%d0%9c%d1%96%d0%b6%d0%bd._%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%84._%d0%90%d0%ba%d1%82%d1%83%d0%b0%d0%bb._%d0%b0%d1%81%d0%bf%d0%b5%d0%ba%d1%82.....%d0%94%d0%94%d0%90%d0%95%d0%a3_2023.pdf | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10216 | - |
dc.description | Вакулик Вячеслав Володимирович https://orcid.org/0000-0001-8773-2287 | uk |
dc.description.abstract | Фахове становлення студентів супроводжується зламними моментами, найважчим з яких є криза професійного навчання, що припадає на 3 курс. Надання студентам психопрофілактичної допомоги, шляхом звернення до пропонованого історико-наукового методу, дозволяє запобігти вкрай негативних наслідків, спроможних деформувати особистість. Відповідно, потрібна подальша розробка й випробування історико-наукового методу психопрофілактики на більш широкому тлі для рекомендації його застосування викладачам і студентам. Fakhove stanovlennia studentiv suprovodzhuietsia zlamnymy momentamy, naivazhchym z yakykh ye kryza profesiinoho navchannia, shcho prypadaie na 3 kurs. Nadannia studentam psykhoprofilaktychnoi dopomohy, shliakhom zvernennia do proponovanoho istoryko-naukovoho metodu, dozvoliaie zapobihty vkrai nehatyvnykh naslidkiv, spromozhnykh deformuvaty osobystist. Vidpovidno, potribna podalsha rozrobka y vyprobuvannia istoryko-naukovoho metodu psykhoprofilaktyky na bilsh shyrokomu tli dlia rekomendatsii yoho zastosuvannia vykladacham i studentam. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Дніпровський ДАЕУ | uk |
dc.subject | психопрофілактична допомога студентам | uk |
dc.subject | psykhoprofilaktychna dopomoha studentam | uk |
dc.subject | професійна самоідентифікація | uk |
dc.subject | profesiina samoidentyfikatsiia | uk |
dc.subject | професійне навчання | uk |
dc.subject | profesiine navchannia | uk |
dc.title | Історико-науковий метод викладання клінічних дисциплін, як засіб психопрофілактики кризи професійної самоідентифікації | uk |
dc.title.alternative | Istoryko-naukovyi metod vykladannia klinichnykh dystsyplin, yak zasib psykhoprofilaktyky kryzy profesiinoi samoidentyfikatsii | uk |
dc.type | Conference abstracts | uk |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2023-Мат._VIIІ_Міжн._конф._Актуал._аспект.....ДДАЕУ_2023-35-37.pdf | 401,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.