Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10216
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВакулик, Вячеслав Володимирович-
dc.contributor.authorVakulik, Vyacheslav-
dc.contributor.authorVakulyk, V. V.-
dc.contributor.authorVakulik, V. V.-
dc.contributor.authorVakulyk, Viacheslav-
dc.contributor.authorVakulyk, V.-
dc.contributor.authorЧабаненко, Д.-
dc.contributor.authorChabanenko, D.-
dc.date.accessioned2024-09-24T10:40:42Z-
dc.date.available2024-09-24T10:40:42Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationВакулик В. В. Історико-науковий метод викладання клінічних дисциплін, як засіб психопрофілактики кризи професійної самоідентифікації / В. В. Вакулик, Д. Чабаненко // Актуальні аспекти біології тварин, ветеринарної медицини та ветеринарно-санітарної експертизи : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. викладачів і здобувачів вищої освіти ( Дніпро, 7-8 черв. 2023 р. ) / Дніпровський ДАЕУ. – Дніпро, 2023. – С. 35-37. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10216.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/bitstream/123456789/7774/1/2023-%d0%9c%d0%b0%d1%82._VII%d0%86_%d0%9c%d1%96%d0%b6%d0%bd._%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%84._%d0%90%d0%ba%d1%82%d1%83%d0%b0%d0%bb._%d0%b0%d1%81%d0%bf%d0%b5%d0%ba%d1%82.....%d0%94%d0%94%d0%90%d0%95%d0%a3_2023.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10216-
dc.descriptionВакулик Вячеслав Володимирович https://orcid.org/0000-0001-8773-2287uk
dc.description.abstractФахове становлення студентів супроводжується зламними моментами, найважчим з яких є криза професійного навчання, що припадає на 3 курс. Надання студентам психопрофілактичної допомоги, шляхом звернення до пропонованого історико-наукового методу, дозволяє запобігти вкрай негативних наслідків, спроможних деформувати особистість. Відповідно, потрібна подальша розробка й випробування історико-наукового методу психопрофілактики на більш широкому тлі для рекомендації його застосування викладачам і студентам. Fakhove stanovlennia studentiv suprovodzhuietsia zlamnymy momentamy, naivazhchym z yakykh ye kryza profesiinoho navchannia, shcho prypadaie na 3 kurs. Nadannia studentam psykhoprofilaktychnoi dopomohy, shliakhom zvernennia do proponovanoho istoryko-naukovoho metodu, dozvoliaie zapobihty vkrai nehatyvnykh naslidkiv, spromozhnykh deformuvaty osobystist. Vidpovidno, potribna podalsha rozrobka y vyprobuvannia istoryko-naukovoho metodu psykhoprofilaktyky na bilsh shyrokomu tli dlia rekomendatsii yoho zastosuvannia vykladacham i studentam.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський ДАЕУuk
dc.subjectпсихопрофілактична допомога студентамuk
dc.subjectpsykhoprofilaktychna dopomoha studentamuk
dc.subjectпрофесійна самоідентифікаціяuk
dc.subjectprofesiina samoidentyfikatsiiauk
dc.subjectпрофесійне навчанняuk
dc.subjectprofesiine navchanniauk
dc.titleІсторико-науковий метод викладання клінічних дисциплін, як засіб психопрофілактики кризи професійної самоідентифікаціїuk
dc.title.alternativeIstoryko-naukovyi metod vykladannia klinichnykh dystsyplin, yak zasib psykhoprofilaktyky kryzy profesiinoi samoidentyfikatsiiuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023-Мат._VIIІ_Міжн._конф._Актуал._аспект.....ДДАЕУ_2023-35-37.pdf401,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.