Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10227
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіддубцева, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorPiddubtseva, Olga-
dc.contributor.authorСемак, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorSemak, Liudmyla-
dc.date.accessioned2024-09-25T05:00:43Z-
dc.date.available2024-09-25T05:00:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПіддубцева О. І. Аналіз освітньо-нормативних вимог до формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх аграріїв / О. І. Піддубцева, Л. А. Семак // Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія». – 2024. – № 1. – С. 119-225. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10227uk
dc.identifier.issnISSN 2786-7536 (Print) ISSN 2786-7528 (Online)-
dc.identifier.urihttps://journals.academ.vinnica.ua/index.php/ped-psyh/article/view/153-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10227-
dc.description.abstractАналіз освітньо-нормативних вимог до формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх фахівців аграрного сектору є надзвичайно актуальною проблемою освіти. Оскільки ринок праці виходить за межі України, налагоджуються партнерські відносини з країнами Європи, то змінюються й вимоги до професійної комунікативної компетентності, якою володіє сучасний фахівець. Метою статті є визначити основні освітньо-нормативні вимоги до формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх фахівців-аграріїв. Методологія дослідження ґрунтується на комплексі теоретичних методів дослідження для аналізу, синтезу, узагальнення, порівняння та систематизації теоретичних даних. У цілому професійна комунікативна компетентність майбутнього аграрія складається з багатьох компетентностей, із-поміж яких – професійна, мовна, мовленнєва, лінгвосоціокультурна тощо. У нашому дослідженні розглянуто саме лінгвосоціокультурну компетентність, бо ми вважаємо, що їй приділяється найменше уваги під час формування професійної комунікативної компетентності у виші. Наукова новизна полягає у визначенні освітньо-нормативних вимог до процесу формування лінгвосоціокультурної компетентності. Встановлено, що основними освітньо-нормативними документами, що регламентують процес формування лінгвосоціокультурної компетентності фахівців різних спеціальностей, є Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання, Рамкова програма з німецької мови у вітчизняних вищих навчальних закладах, Стандарти вищої освіти, освітньо-професійні програми підготовки фахівців та робочі програми з дисциплін мовної підготовки. The analysis of educational and normative requirements for the formation of linguistic and sociocultural competence in future specialists in the agricultural sector is an extremely relevant educational issue. As the labour market goes beyond the borders of Ukraine and partnerships with European countries are being established, the requirements for professional communicative competence possessed by a modern specialist are also changing. The purpose of the article is to determine the main educational and normative requirements for the formation of linguistic and sociocultural competence in future agricultural specialists. The research methodology is based on a set of theoretical research methods for analysis, synthesis, generalisation, comparison and systematisation of theoretical data. In general, the professional communicative competence of a future agrarian consists of many competences, including professional, linguistic, speech, linguistic and sociocultural competences, etc. Our study focuses on linguistic and sociocultural competence, as we believe that it is the least addressed in the process of developing professional communicative competence at university. The scientific innovation lies in the definition of educational and normative requirements for the process of forming linguistic and sociocultural competence. It has been established that the main educational and normative documents regulating the process of forming the linguistic and sociocultural competence of specialists in various specialties are the Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment, the German Language Framework for National Higher Education Institutions, Higher Education Standards, educational and professional training programmes and work programmes in language training disciplines.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВінницька академія безперервної освітиuk
dc.subjectмовна підготовкаuk
dc.subjectlanguage traininguk
dc.subjectкультура спілкуванняuk
dc.subjectculture of communicationuk
dc.subjectлінгвокраїнознавчі знанняuk
dc.subjectlinguistic and country knowledgeuk
dc.subjectсоціолінгвістикаuk
dc.subjectsociolinguisticsuk
dc.subjectсоціальна комунікаціяuk
dc.subjectsocial communicationuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectforeign languageuk
dc.subjectagrariansuk
dc.subjectаграріїuk
dc.titleАналіз освітньо-нормативних вимог до формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх аграріївuk
dc.title.alternativeAnalysis of educational and normative requirements for the formation of linguistic and sociocultural competence of future agrariansuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/academ-ped.psyh-2024-1.20-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf283,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.