Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10525
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезунова, Олена Сергіївна-
dc.contributor.authorRezunova, Olena-
dc.date.accessioned2024-10-27T08:08:50Z-
dc.date.available2024-10-27T08:08:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРезунова О. С. Формування навчальної самоефективності здобувачів вищої освіти за допомогою штучного інтелекту / О. С. Резунова // Штучний інтелект у науці та освіті (AISE 2024). Artificial intelligence in science and education : зб. матеріалів міжнар. наук. конф. (Київ, 1-2 берез. 2024 р.) [Електронний ресурс] / [упоряд.: А. Яцишин, В. Матусевич, В. Коваленко]. – Київ : УкрІНТЕІ, 2024. – С. 234-236. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10525uk
dc.identifier.isbnISBN 978-966-479-141-7-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10525-
dc.description.abstractУ публікації досліджено питання формування навчальної самоефективності здобувачів вищої освіти за допомогою штучного інтелекту. Особлива увага присвячена використанню CHATGPT у навчальному процесі. Охарактеризовано стратегії, які допомагають викладачам формувати навчальну самоефективність здобувачів вищої освіти за допомогою штучного інтелекту. Доведено, що використання штучного інтелекту дає розширити можливості здобувачів у спілкуванні, пошуку інформації та навчанні, при цьому розвиваючи їх навчальну самоефективність. The publication examines the issue of formation of students educational self-efficacy in higher educational establishment with the help of artificial intelligence. Special attention is devoted to the use of CHATGPT in the educational process. The strategies that help teachers to form the educational self-efficacy of students with the help of artificial intelligence are characterized. It has been proven that the use of artificial intelligence allows to expand the opportunities of students in communication, information search and learning, while developing their educational self-efficacyuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДержавна наукова установа «Український інститут науково-технічноїекспертизи та інформації»uk
dc.subjectнавчальна самоефективністьuk
dc.subjectacademic self-efficacyuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectChatGPTuk
dc.subjectChatGPTuk
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk
dc.subjectstudents of higher educationuk
dc.titleФормування навчальної самоефективності здобувачів вищої освіти за допомогою штучного інтелектуuk
dc.title.alternativeFormation of educational self-efficiency of higher education acquires with the help of artificial intelligenceuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РК 8.pdf575,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.