Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗастава, Інна Анатоліївна-
dc.contributor.authorZastava, Inna-
dc.date.accessioned2024-11-07T06:46:03Z-
dc.date.available2024-11-07T06:46:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗастава І. А. Брендинг як складова конкурентоспроможності сільських територій / І. А.Застава // Актуальні проблеми економіки, управління та маркетингу в аграрному бізнесі : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет – конф. (м. Дніпро,5-6 жовт. 2023 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро : Поліграф. відділ ДДАЕУ, 2023. – С. 309-310. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10579uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10579-
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectрозвиток унікальностіuk
dc.subjectdevelopment of uniquenessuk
dc.subjectвдосконалення і аналіз стратегіїuk
dc.subjectin-depth and analysis of strategyuk
dc.subjectстворення позитивного іміджуuk
dc.subjectcreation of a positive imageuk
dc.subjectмоніторинг та оцінка результатівuk
dc.subjectmonitoring and evaluation of resultsuk
dc.titleБрендинг як складова конкурентоспроможності сільських територійuk
dc.title.alternativeBranding as a warehouse competitiveness of rural territoriesuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf390,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.