Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorIlchenko, Tetiana-
dc.contributor.authorАксенов, Владислав Сергійович-
dc.contributor.authorAksenov, Vladyslav-
dc.date.accessioned2024-11-20T03:55:02Z-
dc.date.available2024-11-20T03:55:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІльченко Т. В. Роль маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємства / Т. В. Ільченко, В. С. Аксенов // Актуальні проблеми економіки, управління та маркетингу в аграрному бізнесі : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Дніпро, 05-06 жовт. 2023 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2023. – С. 186-188. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10679uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10679-
dc.description.abstractВизначено, що у сучасних умовах лише конкурентоспроможні підприємства можуть досягти справжніх висот. Їх успіх залежить від низки складових елементів, зокрема від успішної маркетингової політики. Тому питання маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємств є одним з основних. Маркетингове управління припускає розроблення, прийняття і реалізацію рішень на базі всебічних безперервних досліджень. Маркетингова інформація, отримана у процесі досліджень, дає змогу виробити найефективніші управлінські рішення, що адекватні реальній ринковій ситуації і найбільш повно відповідають можливостям підприємства. Констатовано, що одним із головних інструментів формування конкурентоспроможної галузі є маркетинг. А одним із методів підвищення конкурентоспроможності продукції мають стати: прогнозування та планування збуту, управління технологічними процесами, фінансовою діяльністю та зовнішньоекономічною діяльністю; поліпшення якості продукції шляхом стандартизації, сертифікації, використання екологічно чистих ресурсів, скорочення терміну постачання і реалізації продукції; ведення наукових досліджень із питань ринкової торгівлі; вдосконалення реклами, підвищення рівня реагування на зміни споживчого попиту та пропозиції; зниження витрат, забезпечення гнучкості тощо. - It was determined that in modern conditions only competitive enterprises can achieve real heights Their success depends on a number of constituent elements, in particular, on a successful marketing policy. Therefore, the issue of marketing management of the competitiveness of enterprises is one of the main ones. Marketing management involves the development, adoption and implementation of decisions based on comprehensive continuous research. Marketing information obtained in the process of research makes it possible to develop the most effective management decisions that are adequate the real market situation and most fully correspond to the capabilities of the enterprise. It was established that one of the main tools of forming a competitive industry is marketing. And one of the methods of increasing the competitiveness of products should be: forecasting and sales planning, management of technological processes, financial activities and foreign economic activities; improvement of product quality through standardization, certification, use of ecologically clean resources, shortening of delivery and sale of products; conducting scientific research on market trade issues; improving advertising, increasing the level of responsiveness to consumer changes supply and demand; reducing costs, ensuring flexibility, etc.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectenterprise competitiveness,uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectхолістична концепція маркетингуuk
dc.subjectholistic concept of marketinguk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.titleРоль маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємстваuk
dc.title.alternativeThe role of marketing in managing the competitiveness of the enterpriseuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези 5_Ільченко, Аксенов.pdf414,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.