Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10760
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Semenog, Olena | - |
dc.contributor.author | Семеног, Олена | - |
dc.contributor.author | Hrona, Nataliia | - |
dc.contributor.author | Грона, Наталія | - |
dc.contributor.author | Khomych, Tetiana | - |
dc.contributor.author | Хомич, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Stasiuk, Tetyana | - |
dc.contributor.author | Стасюк, Тетяна Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Yurchenko, Artem | - |
dc.contributor.author | Юрченко, Артем | - |
dc.contributor.author | Semenikhina, Olena | - |
dc.contributor.author | Семеніхіна, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-05T13:05:01Z | - |
dc.date.available | 2024-12-05T13:05:01Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Olena Semenog, Nataliia Hrona, Tetiana Khomych, Tetyana Stasiuk, Artem Yurchenko, Olena Semenikhina. (2024). Communicative Tasks as a Means of Developing the Emotional Intelligence of Students. International Journal of Modern Education and Computer Science (IJMECS). Vol. 16, No. 4, August 2024. Pp. 46-57. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10760 | uk |
dc.identifier.issn | ISSN: 2075-0161 (Print) ISSN: 2075-017X (Online | - |
dc.identifier.uri | https://www.mecs-press.org/ijmecs/ijmecs-v16-n4/v16n4-4.html | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10760 | - |
dc.description.abstract | Emotional intelligence (EI), the ability to manage emotions, empathize, and regulate one's behavior, is essential for every member of society nowadays. Various social institutions, including these at the educational institutions, influence its development. The paper examines the relationship between solving communicative tasks and developing students' emotional intelligence and describes the features of students' native language training. Here, we are providing examples of analytical, associative, and research communicative tasks. The tasks involve communicative activities, emotional and sensory perception of the text, and the involvement of analytical and creative abilities. A pedagogical experiment was conducted to confirm the development of EI in the process of solving communicative tasks. Hall's methodology determined the level of EI formation. The total number of respondents was 156 (control group – 77 people, experimental group – 79 people). Three control surveys were conducted in March (at the beginning of the experiment), June (in the middle of the experiment), and December (at the end of the experiment) of 2022 to track changes in the development of EI. The empirical results were subjected to statistical analysis. Pearson's criterion confirmed the normality of the distributions, and Student's criterion showed the statistical significance of changes at the end of the experiment for all indicators and for the indicators "emotional awareness," "managing one's emotions," and "empathy" in the middle of the experiment. The study confirmed a new method of developing EI - the use of communicative tasks in teaching the native language, which extends the existing research results on the development of EI in learning foreign languages. The study lays grounds for several conclusions, including that solving communicative tasks may model "life situations" and indirectly form models of the future behavior of young people. It also identifies an urgent need for special courses for teachers on developing skills to create communicative tasks; it is essential to modernize teacher training programs, which should include the development of skills to model situational emotionally colored tasks that do not have an unambiguous answer and require analysis, comparisons, and evaluations. Емоційний інтелект (ЕІ) — здатність керувати емоціями, співпереживати та регулювати свою поведінку — важлива для кожного члена сучасного суспільства. На його розвиток впливають різноманітні соціальні інститути, в тому числі й у навчальних закладах. У роботі досліджено взаємозв’язок розв’язання комунікативних завдань із розвитком емоційного інтелекту учнів, описано особливості підготовки учнів до рідної мови. Тут ми наводимо приклади аналітичних, асоціативних і дослідницьких комунікативних завдань. Завдання передбачають комунікативну діяльність, емоційно-чуттєве сприйняття тексту, залучення аналітичних і творчих здібностей. Для підтвердження розвитку ЕІ в процесі вирішення комунікативних завдань було проведено педагогічний експеримент. Методика Холла визначала рівень сформованості ЕІ. Загальна кількість респондентів склала 156 осіб (контрольна група – 77 осіб, експериментальна – 79 осіб). Для відстеження змін у розвитку ЕІ було проведено три контрольні опитування у березні (на початку експерименту), червні (в середині експерименту) та грудні (наприкінці експерименту) 2022 року. Емпіричні результати були піддані статистичному аналізу. Критерій Пірсона підтвердив нормальність розподілів, а критерій Стьюдента показав статистичну значущість змін наприкінці експерименту за всіма показниками та за показниками «емоційна обізнаність», «керування своїми емоціями», «емпатія» в середині. експеримент. Дослідження підтвердило новий метод розвитку ЕІ - використання комунікативних завдань у навчанні рідної мови, що розширює наявні результати досліджень щодо розвитку ЕІ у навчанні іноземних мов. Дослідження дає підстави для кількох висновків, зокрема про те, що вирішення комунікативних завдань може моделювати «життєві ситуації» та опосередковано формувати моделі майбутньої поведінки молодих людей. Також визначено нагальну потребу в спеціальних курсах для вчителів з розвитку навичок створення комунікативних завдань; необхідно модернізувати програми підготовки вчителів, які мають передбачати формування вмінь моделювати ситуативні емоційно забарвлені завдання, які не мають однозначної відповіді та потребують аналізу, порівнянь, оцінок. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | MECS Press | uk |
dc.subject | emotional intelligence | uk |
dc.subject | емоційний інтелект | uk |
dc.subject | communicative tasks | uk |
dc.subject | комунікативні завдання | uk |
dc.subject | communicative approach | uk |
dc.subject | комунікативний підхід | uk |
dc.subject | professional training | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | teacher training | uk |
dc.subject | підготовка вчителів | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.subject | навчальний процесс | uk |
dc.title | Communicative Tasks as a Means of Developing the Emotional Intelligence of Students | uk |
dc.title.alternative | Комунікативні завдання як засіб розвитку емоційного інтелекту учнів | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.5815/ijmecs.2024.04.04 | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації в наукометричній базі Scopus |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
IJMECS-V16-N4-4.pdf | 646,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.