Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10802
Назва: Дискурс «ілюзорності» громадської думки в сучасному соціологічному теоретизуванні
Інші назви: The discourse of «illusoryness» of public opinion in modern sociological theorizing
Автори: Гудзенко, Олеся Зиновіївна
Gudzenko, Olesya
Щепова, Діана Романівна
Shchepova, Diana
Ключові слова: симулякр
simulacrum
порядок симулякрів
order of simulacra
дискурс медіа
media discourse
ілюзія
illusion
медіатехнології
media technologies
Дата публікації: 2024
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Гудзенко О. З. Дискурс «ілюзорності» громадської думки в сучасному соціологічному теоретизуванні / О.З. Гудзенко, Д. Щепова // Габітус. – Одеса : Видав. дім «Гельветика», 2024. – Вип. 58 – С. 37-42. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10802
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню змістового наповнення поняття «громадська думка» з позиції сучасних соціологічних теорій. Науковий інтерес у роботі сформовано навколо проблематики ілюзорності громадської думки. Дослідження громадської думки як певного стану масової свідомості завжди було актуалізованою проблематикою суспільних наук. Безпосередньо соціологічні теорії концептуалізації громадської думки розпочалися на початку виникнення масової культури й розвитку ЗМІ. Громадська думка визначалася як вектор актуальності суспільного обговорення дискусійних питань суспільства. Діапазон різноманітності тематики наукового пошуку в західному дискурсі варіювався від аналізу принципів формування психології мас і масової свідомості, методів навіювання, наслідування й маніпулювання та пропаганди до методики проведення опитувань і взагалі онтологічного існування досліджуваного феномена. - The article is devoted to defining the content of the concept of public opinion from the standpoint of modern sociological theories. Scientific interest in the work is formed around the problem of the illusory nature of public opinion. The study of public opinion as a certain state of mass consciousness has always been an actual issue of the social sciences. Sociological theories of conceptualizing public opinion began directly at the beginning of the emergence of mass culture and the development of mass media. Public opinion was defined as a vector of the relevance of public discussion of debatable issues of society. The range of diversity of the topic of scientific research in the Western discourse varied from the analysis of the principles of the formation of mass psychology and mass consciousness, methods of suggestion, imitation and manipulation and propaganda to the methodology of conducting surveys and the ontological existence of the studied phenomenon in general
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://habitus.od.ua/58-2024
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10802
ISSN: ISSN: 2663-5208 (Print), 2663-5216 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 1.pdf618,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.